- Яким чином я можу ефективніше навчати учнів відповідно до їх потреб.
- Як я можу сприяти навчанню учнів у ролі фасилітатора.
- Допомогти своїм учням стати самоспрямованими в навчанні.
- Задовольнити різноманітні потреби учнів.
- Працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості.
- Диференціювати навчання у чотирьох напрямках: планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів;
- Задовольняти навчальні потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні.
Немає коментарів:
Дописати коментар